تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

    پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا

    پیوند ها

    آمار بازدید

    • بازدید امروز : 4
    • بازدید دیروز : 3
    • بازدید کل : 4652

    assassin creed iv


    assassin creed iv

    کیش یک آدم‌کش ۴: پرچم سیاه (به انگلیسی: Assassins Creed IV : Black Flag) یک بازی ویدئویی در سبک تاریخی، اکشن-ماجراجویی، مخفی‌کاری و جهان باز است که توسط استودیو یوبی‌سافت مونترال طراحی و ساخته شده است. عرضه جهانی این بازی برای سه کنسول بازی پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و وی یو، در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ انجام پذیرفت. نسخه‌های ویژه پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز به ترتیب در ۱۵ و ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ و سرانجام نسخه مایکروسافت ویندوز آن نیز در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳ منتشر شد.
    این بازی، ششمین عنوان قابل نصب در این سری و چهارمین شماره از سری اصلی بازی‌های کیش یک آدم‌کش است. رویدادهای این بازی در دوران طلایی دزدی دریایی رخ می‌دهد؛ جایی که ادوارد کن‌وی به عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های خیالی خط خون الطائر ابن لا احد، در نقش یک اساسین ظاهر شده و این بار کارائیب ابتدای قرن هفدهم را به عنوان قسمتی دیگر از تاریخ، بازگویی می‌کند. شخصیت اصلی بازی پدر بزرگ کانر خواهد بود.
    دوره طلایی دزدان دریایی کارائیب، یکی از دوران‌های مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ بشر است. این دوره شامل کشف ثروت‌های مادی و معنوی بسیاری در دنیای جدید بود که از قاره جدید به مقصد اروپا و کشورهای قدرتمند آن انتقال می‌یافت. در این میان، کارائیب به عنوان گلوگاه اصلی این مسیر، شاهد ظهور دزدان و راهزنان دریایی شد که برای یک دوره نسبتاً طولانی، از طریق قدرت‌های نظامی و مالی کسب شده، در این منطقه جهان در قامت قدرتی شکست‌ناپذیر پدیدار شدند. کیش یک آدم‌کش ۴: پرچم سیاه، بازگویی این تاریخ از طریق دنبال کردن داستان شخصیتی خیالی به نام ادوارد کن‌وی است.
    داستان این بازی رایانه‌ای در حالت تک نفره پیگیری می‌شود اما دارای بخش چند نفره قدرتمندی نیز هست. زاویه دوربین به صورت سوم شخص بوده و در روند مثبت بهبودی گیم‌پلی این سری قرار دارد.
    کیش یک آدم‌کش ۴، با نقدهای بسیار مثبتی در زمینه گیم‌پلی، گرافیک، داستان، نبردهای دریایی کشتی‌ها و ... مواجه شد به صورتی که برنده چندین جایزه بزرگ از جشنواره‌های جهانی، از جمله جایزه جایزه اسپایک ۲۰۱۳ برای بهترین بازی اکشن-ماجرایی سال شد.

     

    !  توجه  !
    برای خرید محصول روی لینک زیر کلیک کنید سپس در صفحه جدید نام و نام خانوادگی خود را بنویسید و نام محصول ، نشانی محل تحویل و شماره تلفن خریدار را در قسمت متن پیغام وارد کنید .
    خرید

    و یا برای دریافت سریعتر با شماره موبایل

    09386607761

    تماس حاصل فرمایید.

     

    مبلغ واقعی 10,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

    افزودن به سبد خرید
      انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 344

    برچسب های مهم


    مطالب تصادفی

    • battlefield 5
    • assassin creed iv
    • pes 2016
    • sniper elite 3
    • battlefield 4

    تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد